RSS

ISTRI ORANG

ISTRI ORANG

Kisah ini adalah berlaku semasa aku bertugas di sebuah syarikat swasta di Johor. Aku bertugas sebagai pegawai eksekutif di syarikat ini.

Didalam syarikat ini ada seorang kerani yang memang menarik dari segi bentuk tubuh dan gayanya yang bernama Nina. Kerani ini sudah berumur lebih daripada aku. Dari matanya, bibir, buah dada dan pinggulnya memang menggiurkan lelaki yang melihatnya. Aku sewaktu itu sudah bertunang dan Nina adalah isteri kepada seorang kenalan aku di kampung. Mungkin ini dugaan aku semasa bertunang. Kami sememangnya berkawan rapat dan sudah mempunyai perasaan suka sama suka diantara satu sama lain.
Aku sememangnya suka bergurau senda dengan Nina sehingga kadang kadang aku sengaja menyentuh punggungnya dan buah dadanya dan diapun kadang-kadang sengaja menyentuh batangku dari luar seluarku.

Sehinggalah hingga satu hari, pucuk dicita ulam mendatang. Semasa aku berehat di pejabat aku, Nina telah datang menghampiriku dan terus berbaring di sebelahku. Disebabkan nafsu serakahku yang tidak dapat dibendung lagi, aku terus menciumnya dengan penuh nafsu sekali dan dia membalasnya. Kami beromen dengan rakus sekali sehinggakan aku tidak dapat untuk mengawal keadaan. Tiba giliran aku untuk berada di posisi atas dan aku terus menciumnya di bibir dan dilehernya. Tanganku telah bergerak untuk menyentuh buah dadanya dari luar dan dengan perlahan-lahan aku menyelak bajunya dan meramas kedua-dua buah dadanya sehinggakan Nina mengerang kesedapan. Nina terus membiarkan aku mengerjakan buah dadanya sehinggakan puting teteknya yang ranum itu habis aku hisap dan kerjakan. Nina memberitahuku yang dia sememangnya kehausan dan sudah lama tidak dapat bersama dengan suaminya. Aku terus menjalankan tugasku tanpa dipaksa dengan menghisap kedua-dua belah teteknya sehingga Nina mencapai klimaks yang pertama.

Aku meminta Nina untuk memegang koneknya yang sudah lama tegang dan sudah tidak tertahan lagi. Nina yang sememangnya sudah berpengalaman terus meramas batangku dengan penuh keghairahan dan aku hampir-hampir terpancut. Aku meminta Nina memuaskan aku dengan menghisap batangku dan aku hendak pancut air maniku didalam mulutnya. Ternyata ibu kepada dua orang anak ini begitu mahir membuat 'aiskrim' dan aku benar-benar merasa nikmat batangku dikulum oleh isteri orang yang amat berpengalaman ini. Nina dengan rakus terus mengulum batang dan buahku dan aku benar-benar sudah tidak tertahan lagi. Akhirnya aku tewas juga dengan memancutkan air maniku didalam mulutnya.

Kami telah terbaring kepenatan dan aku meminta Nina untuk merahsiakan hubungan sulit kami ini. Seterusnya aku akan bercerita di bahagian kedua bagaimana aku terus mengerjakan isteri kenalanku ini di pejabat, didalam kereta dan dirumahnya.
Akan bersambung......

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

© 2009 - Pustaka Orang Dewasa | Design: Choen | Pagenav: Abu Farhan Top