RSS

ITA DENGAN BOSSS

ITA DENGAN BOS
hai.....pertama kali aku kehilangan dara..sewaktu aku rapat
dengan bos aku..mula2 aku selalu mengikut dia outstation...
lama2 lain jadinya....bos aku seorang lelaki melayu yang
sangat pendiam..tapi kalau beraksi...pehhhh!!! dia la nombor
satu...cerita nya begini..pada suatu hari sedang aku leka
bermain komputer, dia panggil aku...dengan begitu romantik
sekali...aku pulak duduk sebilik dengan dia...sebab aku dia
punyer secretary yang senior la...aku adalah seorang pe-
rempuan yang tidaklah terlalu seksi...bila aku pandang mata
dia...aku faham maksud dia...maklumlah bujang sama bujang..
tapi dia bujang terlajak..umur dia 41 thn dan aku waktu tu
22..pastu dia cakap "kenapa hari ni i rasa macam lain jer.."
aku pun dengan selambanya menjawab.."naper plak..kawin laa"
aku ni muka selamba..."tapi i nak kawin dengan u" katanya.
aku pun kata kawin boleh laa....nikah i tak nak ngan u.."
aku pun saja peluk dia dari belakang dia...sebenarnya aku
pon syok juga...dia pusing ke arah aku...aku pun bagi respon
baik punyer...tapi kami tidak mengeluarkan sepatah perkataan
langsung...cuma isyarat sahaja...dia dengan segera mengunci
pintu bilik kami...dan kembali kepada aku yang sedang berdi-
ri..dia dengan perlahan membuka baju..skirt..baju dalam...
di terus menghisap buah dada....dengan mata terpejam....
kemudian kami ke sofa untuk aksi seterusnya....dia mula
membuka seluar dalam aku...air yang kelua dari pantat aku
semkin banyak...alangkah nikmatnya...kemudian tangannya
merayap ke arah pantat aku yang basah...di gentelnya biji
kelentit aku..alangkah sedapnya..aku hanya aaahhhh!!.....
aaahhhh!!!...nikmat nya...dan dia mengankangkan kaki aku...
lalu membuka sedikit bibir pantat aku...disedutnya biji
aku.. bibir pantat aku habis dihisap...aku dengan isyarat
membuka seluar dlmnya..keran batangnya semakin mengeras...
dia terus leka menggetel bijik kelentit..sehinggalan aku
rasa sesuatu yang belum pernah aku rasa sebelum ini...badan
ku kekejangan keran klimaks....kumudian aku mengulum batang
butuh dia sehingga dia pula hampir2 klimaks...sebelum dia
klimaks aku memegang batang dia menghala kan ke pantat aku..
dia pon paham apa maksudku...dia pun dengan perlahan2
memasukkan kepala butuhnya ke dalam lubang puki aku...eemmmm
....emmmm aku hanya berbunyi..sakit juga ..keran butuh dia
pun boleh tahan juga besarnya....apabila...disorong tarik..
aku stim sekali lagi...dan dia pun sampai ke klimaksnya..
kami berdua bercumbuan sebelum manamatkan permainan.sehigga kini kami masih meneruskan aksi2 begini
Ditulis oleh: Mni

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

© 2009 - Pustaka Orang Dewasa | Design: Choen | Pagenav: Abu Farhan Top