RSS

MAMAT

MAMAT

Nama ku mamat orang panggi mat. cerita aku senang je,benda ni berlaku masa aku 19 thn. nak bagi korang faham macammana ianya berlaku,aku cerita keadaan latarbelakang tempat itu.negeri ini negeri yang permai,pada masa tu aku pulang melawat nenek ngan saudara.perjalanan dari rumah aku kat kl hingga ke negeri tersebut memang bosan namun bila dah sampai kat tempat tu korang pasti terpukau!semau penat lelah terus hilang,kawasan tu kawasan perkampungan,rata-rata penduduknya bekerja sebagai petani dan tak jauh daripada kampung tersebut adenya kampung nelayan.hebat bukan!kawasan ni masih lagi belum membangunan sepenuhnya,keaadanya masih lagi dipenuhi dengan hutan yang paing special kat situ ade sungai yang cantik tapi jauh ke dalam hutan dan arang orang kampung gi sana sebab dah ade kepala paip air. alamak panjang lak cerita pasal tenpat ni. korang pernah tak tinggalkat kat rumah yang jirannya berjarak jarak seperti beberapa meter dan sekeliling rumah pulak ade kebun,ha camtulah keadaan kawasan rumah yang aku dan saudara ku diami selama 3 minggu. hari pertama,kedua,ketiga dan keempat-kami berkenalan dengan penduduk setempat,yang paling best ialah jiran sebelah,mana taknya,cubalah korang bayangkan seorang perempuan yang berusia 24 thn yang dimana tubuhnya cantik dan begebu,berbadan kecil memiliki pinggang yang ramping dan yang paling hebat memilki bentuk buah dada yang menarik,cam ne aku tau mana taknya mase first time kita jumpa dia dia pakai seluar track panjang dan baju putih berlengan pendek dan keduanya -duanya ketat,lepeh aku dan saudara aku berbual barulah aku tau yang dia dah kahwin masih belum ade anak,dan dkahwinkan atas dasar keluarga dan asalnya orang kl.patutla,kalau gadis mana lah diorang nak pakai pakaian camni.pastu kami mitak diri oh ya dan namamya adalah mira,aku nak taknak terpaksalah kenalkan saudara aku tu,nama dia melor,haa,perempuan.umur dia lak..jeng..jeng..20 thn dan aku tak yah cakap cammana susuk tubuhnya sebab korang akan tau jugak.dia sekarang masih belajar,cita-cita nak jadi guru,aku panggil dia ngan nickname dia kak nicky.

hari kelima - kitarong dah pun jelajah satu kampung,lagipun dah dekat 2 thn tak balik tapi tak banyek benda yang berubah,yang berubahnya orang,ye la dulu masa aku buat kali terakhirnya sampai sini rasa bosan sebab kat sini tak de perempuan lawa,sekarang kat kampung ni dah banyak gadis cantik,semuanya asalnya orang bandar tapi terpaksa pndah sini,contohnya kak ani berpindah kesini kerana ditugaskan kesini kerana adalah seorang guru.kak ani ni adalah salah seorang gads lawa yang aku cakapkan tu tapi sayang dia tak termasuk dalam cerita ini.

hari keenam - aku berjaya mendekati dan mengenali mira,masa tu nick keluar gi pekan,aku pu ambik kesempatan borak ngan mira rupa-rupanya dibelakang rumah mira ade bangsal yang menempatkan seekor kuda,suaminya yang belikan,aku pun tanya suami dia keje ape,rupa-rupany suami dia adalah bos kepada syarikat binaan,masa tulah aku tau ang suami dia selallu takde kat rumah dan kuda ini dibeli bertujuan unuk menghiburkan hatinya.masa tu aku tak pu terfikir aku akan buat benda ni ngan dia,tengah aku borak ngan diatiba-tiba dia pandang jam,dia suruh aku balik kate dia sekarang ni waktu makan tengah hari,aku tawarkan diri unuk menemaninya tapi dia menolak,kononya dia nak mandi selepas makan.aku mengangguk dan terus balik ke rumah,lepas aku makan aku terus ikut jalan belakang yang bersemak dan akhirnya melalui bangsal kuda tersebut,tujuan aku sau je mengintai mira mandi dan aku akan merkamkannya dalam handphone aku yang mempnyai kualiti rakaman videonya sangat baik,dan akhirnya sesuatu yang tidak kusangka ketika aku melalui bangsal tersebut,aku yang terdengar bunyi aneh dan ianya menarik perhatian ku,aku terkejut apabila aku melihat melalui celah-celah kepingan kayu bangsal,mira sedang berkemban dan yang paling mengejutkan mira sedang mengulum kemaluan kuda tersebut,aku punya apalagi naik la,tegang siot,aku terus rakamkan babak panas tu malah kedudukan aku betul - betul dekat menyebabkan aku dapat melihat ngan jelas.masa tu aku terbayang cam mane la kalau kuda tu ialah aku.adegan mira mengulum kuda tu terhenti setelah kote kuda tersebut menujah air maninya,air yang lekit itu di telannya oleh mira bagaimanapun ianya akhirnya termuntah keluar dari mulutnya kerana terlampau banyak,habis seluruh bahagian dadanya yang terdedah dibasahi air mani kuda tersebut.selepas tu mira terus bangun dan menuju ke pintu belakang rumahnya,aku cepat-cepat mengekorinya sebelum sempat dia menutup pintu aku terus menolak pintu dan merempuh masuk kedalam rumahnya,pintu tersebut terus ku tutup.mira terus terduduk ke lantai.

mira:ah,apa awak buat ni?

aku terus tak banyak cerita terus tunjuk rakaman video tersebut dia terkejut,mira sdar dia tidak dapat menafikannya kerana dia masih belum mengelap air mani kuda tersebut.

mira:jadi..sekarang awak nak ape?
mat :mira tentu taukan apa saya nak.
mira:saya boleh bagi awak tapi awak kena tunggu...

masa tu aku sedar kalau aku tak ugut dia pun aku boleh dapat lebih,semangat ku berkobar-kobar namun aku pendamkan.

mat :kenapa saya kena tunggu,apa maksud mira..
-sambiltu aku usap pipinya yang gebu,takde bantahan,hebat!

mira:sebab esok suami saye balik jadi esok saye akan pastikan saye beasrama ngan dia lepas tu baru awak jadi kalau saya mengandung,tiada orang akan syak.
mat :tak boleh,saya nak awak sekarang juga,saya nak rasa tubuh awak yang masih ketat lagi kalau awak buat benda tu esok awak dah loggar.

-gi,apa yang aku cakapkan ni.

mira:ok,kalau begitu saya cuma akan kiss dia,lepas tu bagi dia ubat tidur dan esoknya saya berpura-pura saya dah pun melakukan hubungan seks,saya pasti dia takkan perasan. mat :mira kenapa awak beria nak mengikut kehendak saya? mira:sebab...awak sekarang dah pum memiliki saya..saya sudi memperhambakan tubuh saya kepada awak,saya suka..sukakann awak.

terkejut aku dibuatnya,tak sangka sampai tahap ni. aku pun try la nak cuba sama ada dia benar-benar akan cuba ikut arahan aku,ye la sebab dia sendiri pun cam masih takut ngan suami dia.

mat :kalau begitu,sebagai buktinya saya nak awak kulum anu saya sebagai bukti yang awak takkan menipu saya.

mira tersenyum dah merangkak kearah aku,mira terus menggunakan kedua belah tangannya untuk membuka tali pinggang kemudian cangkuk seluar jeans dan diturunkan shingga paras lutut,berdebar-debar jantung aku,ye la first time,masa tu aku dapat idea,aku terus pegang kedua belah tangannya dan mengangkat pergelengangan tanggannya dan diletakan ke atas bahu aku.

mat :saya nak awak guna mulut.

mira tersnyum dan mengangguk,dan dengan menggunakan gigi seluar dalam ku ditarik sampai ke bawah.anu aku yang tegang tu tepat-tepat mengenai dahinya. mira kemudia mengambil posisi,mulutnya kini selaras dengan ketinggian kote aku tegang,mira mula mengusap hujung anuku ngan bibirnya,kemudian lidahnya perlahan-lahan menjilat anuku,adengan mula bertambah pantas,bahagian tepi kemaluan ku mula dihisap dan akhirnya mra memasukkan kemaluanku perlahan-lahan ke dalm mulutnya.dia hanya dapat memasukkan separuh sahaja kerana butoh ku terlalu panjang dan besar. mula-mula mira mengelurkan kemaluanku perlahan-lahan kemudia dia memasukkannya semula,acara sorong tarik itu semakin kian menjadi pantas.akhirnya selepas beberapa ketika aku terasa nak memancutkan airmani,tangan mira terus uku lepaskankan,dan kepaanya terus ku tekan,terkejut mira dibuatnya,mira pada mulanya tidak membenarkan aku menolak kemaluanku lebih ke dalam mulutnya namun ku berkeras,mira yang cuba menahan aku daripada terus memasukkan kemaluanku jauh ke dalm akhirnya terpaksa akur,aku menolak perlahan kemaluanku ke dalam mulutnya sehingga habis pada mulanya ketat dan sekarang aku merasakannya ianya telah sampai ke anak tekak,mira mula meronta semula,aku pun melepaskan kepalanya,tapi tidak sehingga habis tujuaku supaya dia dapat bernafas,kini 2/3 daripada anuku didalam mulutnya,aku menyuruhnya mengisap anu ku,sambil tu aku suruh dia main sorong tarik,perh sedap.akhirnya sekali lagi aku terasa nak memancut,aku suruh mira berhenti,kalau tadi aku tak jadi nak pancut sekarang aku akan pasti pancut.aku mengeluarkan anu dari mulutnya,patutlah mira tidak membenarkan aku membenamkan butuh ku terlalu jau kedalam mulutnya,n kerana dia bermulut kecil,ini lagi seronok,cammane aku leh tak perasan!aku pun suruh dia nganga,sambil tu aku ambik posisi.aku pun menggunakan tangan aku meramas zakar aku tapi tak berapa jadi,aku pun suruh mira main butuh aku,akhirnya aku terpancut jugak.aku tersenyum puas melihat air mani aku bertakung dalam mulut mira,sebenarnya aku telah memeritahunya supaya tidak menelan air mani tu sebelum aku nak melepaskannya.air mani tu mula meleh keluar.

mat :sekarang telan benda tu
mira:gulp!

mira tersenym dan memandangku

mira:sekarang dah puas hati.jadi jumpa lagi tau. aku memganguk dan kemudian terus keluar dari rumah tersebut mengikut jalan yang sama pulang ke rumh dan pada masa yang sama kak nicky telah pun pulang ke rumah.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

© 2009 - Pustaka Orang Dewasa | Design: Choen | Pagenav: Abu Farhan Top