RSS

PENGALAMAN PERTAMAKU

PENGALAMAN PERTAMAKU

Kisah ini berlaku semasa aku remaja
waktu itu aku berjalan seorang diri di sebuah kota
yg lebih di kenali Kuala Lumpur
waktu itu jam di tangan ku menunjukkan tepat pukul 8.15 malam. perjalanan ku di waktu itu di hadapan deretan rumah kedai terdapat seorang wanita yg cukup seksi berdiri seorang
diri sambil merenung ku, dalam hati ku berkata mungkin aku kacak kot, sambil aku merenungnya kembali melihat kulitnya yg putih dan gebu terpapar dua bukit yg cukup besar untuk di ratapi membuat kan adik ku yg dah lama sembunyi di dalam seluar ku bergerak menandakan setuju untuk berkenalan.
apalagi dari renungan itu aku menyapa " hai sorang aje ke"
dia beri respond yg mendalam "yelah tunggu abg la"
aku apa lagi dengan tak semena-mena mengajaknya minum di kopi house di situ aku berbual-bual bertanya nama asal dan segalanya. Rupa-rupanya dia sedang menunggu Bfnya tapi tak jadi dtg. tujuan dia ngan bfnya itu adalah untuk berasmara
di hotel sekitar kl. sambil berbual aku menawarkan diri untuk menjadi penganti bfnya yg tak jadi datang, dia pun setuju.
Apabila kami sudah selesai minum kami pun bergegas ke
sebuah hotel berdekatan dan chek in. selesai aku chek in
kami berdua masuk kedalam bilik, setibanya bilik pintu di tutup dengan segera fiza melekapkan bibirnya ke bibir ku
mengucup macam sudah lama tak dapat makan. aku apa lagi membalas kucupan yg di beri dengan sepuasnya dari situ bermula la peranan ku melucutkan pakaiannya satu persatu
bertaburan di lantai.apabila aku menyingkap branya aku dapati dua bukit yg menjadi pujaan aku cukup ranum untuk aku santapi dangan hisapan yg sunguh memberasangakan
sambil tangan ku meraba pantiesnya yang sudah basah membuatkanya mengerang ke enakkan ahh...ahhh...ahhh....ermm
apa lagi dengan tak semena-mena tubuk ku di tolak oleh fiza ke atas katil sambil tanganya melucutkan baju ku dan seluar ku hinggakan kami berdua sudah tidak berpakaian lagi.
Di waktu itu fiza cukup ganas dia mengomol ku dan terus mencari batang ku yg sudah menegak, fiza cukup terar dalam hal kulup mengulum membuatkan aku mengerang keseronokkan yg tak pernah ku alami.
sesudah itu kami melakukan posisi 69 fiza meratapi batangku dan aku pula menikmati pantat yg becak yg berperisa masin
ermm.. sungguh mengharukan apabila fiza mengatakan batang aku lebih besar dari pada bfnya yg membuatkan dia sungguh geram.

Ditulis oleh: rempit

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

© 2009 - Pustaka Orang Dewasa | Design: Choen | Pagenav: Abu Farhan Top