RSS

KAK YANTI

KAK YANTI

Setiap orang mempunyai banyak cerita tentang seks.Aku pun tidak terkecuali daripada mengalami keadaan demikian.Aku bukan hendak membuka pekong didada sebaliknya ini yang aku alami sehingga ke hari ini.Aku rasa satu penyesalan dan rasa berdosa kepada apa yang telah aku lakukan masa lalu yang mana aku telah berdosa kepada seorang hamba allah yang bergelar suami.Aku telah melakukan satu kesalahan semasa umur aku berusia lapan belas tahun dimana aku telah melakukan hubungan seks dengan seorang wanita yang bergelar isteri.Penyesalan hingga ke hari ini menyebabkan aku mencatatkan buat tatapan semua bertujuan menyederi bahawa kita hidup mesti ada sempadannya.Walau pun aku kini sering melakukan hubungan seks dengan sesiapa saja namun aku akan pasti yang mereka tidak bersuami bagi mengelakkan berlaku kedua kalinya.
Semasa aku berusia lapan belas tahun,sambil menunggu peluang melajutkan pengajian aku bekerja di sabuah kilang membuat kotak yang terletak di Cheras.Pada mula nya aku bekerja sebagai pekerja Am sahaja tetapi tiga bulan kemudian pihak syarikat telah menaikkan jawatan aku sebagai ketua bahagian.Oleh kerana ketika itu pengeluaran syarikat bertambah jadi pihak syarikat memutuskan untuk mengambil beberapa pekerja sementara bagi menyiapkan pesanan itu. Aku telah berkenalan dengan salah seorang pekerja sambilan tersebut yang digelar "kak yanti".
Dia seorang pelembut dan mempunyai rupa yang cantik dan badan yang menarik.Kalau dipandang sekali lalu dia nampak seperti orang yang belum berkawin walau pun mempunyai tiga orang anak.Anaknya yang sulong sudah berusia sembilan tahun. Walaupun dia bekerja dibahagian final product dan aku bekerja dibahagian setting namun aku sering pergi berjumpa dengan dia dan berbual pelbagai cerita.Aku sudah menganggap dia seperti kakak ku sendiri.Pelbagai masalahnya di menceritakan pada ku termasuk perihal rumah tangganya.Pada suatu petang dia mengajak aku menonton video dirumahnya,maklumlah ketika itu rumah aku tidak ada video jadi aku setuju dengan ajakkan nya.Aku sendiri tidak tahu apa sebenarnya rancangannya itu.Aku tanya dia "cerita apa yang ada" dan dia menjawap "macam-macam cerita akak ada dalam simpanan" Jadi aku pun ajak lah kawan sekerja dengan aku pergi sekali.Kami pun berjanji lah pukul lapan malam kerumah kakak yanti.Kawan aku pun bersetuju dan berkata "shah kalau aku lambat kau pergi dulu ye".
Tepat pukul lapan aku sampai di depan pintu kakak yanti dan terus mengetuk pintu.Selang beberapa minit pintu pun dibuka dan terjegat kakak yanti dengan senyuman dan menjemput aku masuk.Aku tanya kakak yanti "mana abang kak" maksud aku suaminya. "abang kau pergi out station" balasnya.Aku tanya dia lagi "mana hamid kak kata nak datang sekali" entahlah belum sampai lagi nampaknya" ujurnya.Tidak lama kemudian kawan aku pun sampai dengan girl friend nya dan mereka terus masuk kedalam rumah.Kami duduk di ruang tamu sambil menjamu hidang yang di sediakan oleh kakak yanti. Kakak yanti memainkan pita video, kalau tak silap aku cerita Rambo. Aku menonton dengan penuh minat maklum lah cerita baru dan aku pula jarang sekali pergi menonton wayang.
Sedang asik aku menonton kawan aku berkata " shah kami nak balik dulu kau tengok lah cerita tu sampai habis sebab kami ada hal nee". aku kata dekat kawan "mid tunggu le cerita ne sikit lagi nak habis kita balik sekali le" "Tak boleh aku dah lambat ne"Kata hamid. kakak yanti yang ketika itu berada di dapur menyampok"ye le shah biar lah dia orang balik tu nanti kamu balik le."
Aku diam dan menumpukan perhatian pada kaca televisyen.Habis saja cerita itu aku kata dekat kakak yanti "kak saya nak balik cerita pun dah habis ne" Kakak yanti datang dekat aku "nanti le dulu kejab lagi kamu balik le sekarang baru pukul sepuluh ne" katanya. "Tak boleh kak nanti emak dan abah saya cari, diorang tau mana saya pernah balik lewet ne" balas aku".Aku menunju kepintu untuk mengambil kasut aku tapi kakak yanti menghalang dan terus menutup pintu dan menguncinya sekali sementara tangan kirinya mematikan suis lampu dan menyebabkan keadaan menjadi gelap.Aku mula penik dan bertanya kepada kakak yanti yang terjegat dekat pintu "kenapa ne kak kenapa kunci dan kenapa padamkan lampu ne", Kata dia kepada aku "kalau kamu nak akak buka pintu dan nak balik kamu kena cium akak". Ujur aku "tak mahu le akak sebab saya tak pernak buat itu semua". Katanya lagi "kalau kamu tak nak cium akak tak buka pitu ne.." Aku yang ketika itu dalam penik terus mencium mulutnya. "Buka lah kak kan saya dah cium " kata aku "mana boleh cium sekali lagi "katanya. Aku terus mencium dia sekali lagi kali ini cium itu membuat adik kau mula bangun.Umpama orang di kejut dari tidur.
Aku mula mencium kakak yanti dan terus merama buah dada nya.Aku tengok kak yanti pun sudah mula steam dan dia terus membuka bajunya dan menyuruh aku menanggal kan pakaian aku. Aku yang kali pertama berbuat demikian mengikut kata nya tampa bantahan.Kali ini dia menyeruh aku memegang buah dada nya yang tidak di baluti apa-apa lagi. Dalam lampu yang samar aku dapat lihat buat dada nya yang masih tegak dan besar. Ini lah pertama kali aku memegang buah dada walau pun sebelum ini aku pernah lihat melalui blue filem dirumah kawan-kawan aku.
Dalam aku hayal memegang buah dadanya dia terus merapatkan mulutnya kepada zakar aku dan terus menghisapnya.Aku ketika itu merasa sungguh nikmat dengan tindakan nya.Selepas itu aku memberanikan tangan aku memegang bahagian bawah nya .Aku sungguh terperanjat mendapati bahagian bawahnaya mengeluarkan air yang licin dan banyak.Sebab ini adalah pertama kali tangan aku memegang bahagian kemaluan wanita.Aku cuba mencari biji yang sering aku baca dalam buku mona gersang.jari aku mula mengusuk bijinya dan kemudian aku cuba memasukan jari aku kedalam lubang kemaluannya.Kami ketika itu berada didalam posisi berdiri. Kemudian dia menarik aku sambil badannya merebah keatas kerusi sofa yang terletak diruang tamu.Aku mengikut tanpa membantah seperti bagaikan di pukau.aku terus merebahkan badan aku atas badannya.Dia menyuruh aku menghisap buah dadanya dan aku melakukan apa yang disuruhnya.
Pada ketika itu dia banyak mengajar cara-cara melakukan seks di sebab itu lah kali pertama aku melakukan seks.Dari reasi nya dia tentu faham yang aku tidak berpenggalam dalam seks.Kemudian dia menyuruh aku memasukan zakar aku kedalam kemaluannya.Dia menbaring sambil mengangkang kedua-dua belah kakinya.Aku dapat lihat kemaluannya walaupun dalam samar-samar kerana tingkap rumahnya berdekatan dengan tiang lampu jalanraya.Ketika zakar ku melonjak kedalam aku dapati terasa panas dan rasa kegelian.Maklum lah ini lah pertama kali zakar aku berada dalam kemaluan wanita tentu aku akan merasa lain dari yang lain.Aku melakukan tolak dan tarik pada zakar ku.Ketika itu aku dapat mendengar suaranya yang halus "ohhhhh eeeee sedapnya ahhhh...dan berapa minit aku terasa air aku hendak keluar dan dia menyeruh aku membuangkan air aku didalam kemaluannya.selepas itu aku terus mencapai pakaian aku dan terus beredar dari situ walaupun dia menyuruh aku bermalam dirumahnya.
Sampai didepan rumah aku,aku lihat kedua orang tua aku berada dirumah jiran ku, yang sedang sibuk mencari aku. Nampak sahaja aku mereka terus meluru kearah aku dan bertanya kemana aku pergi sehingga lewat malam.Aku cuma memberitahu yang aku kerumah kawan kerana takut dimarahi mereka.Aku terus masuk ke bilek air.Dalam bilek air aku membelek zakar aku dan aku lihat kesan basah dan melekit. Ketika itu juga aku terbanyang satu penyesalan yang teramat sangat. Keesokan hari nya seperti biasa aku sampai di tempat kerja dan aku berjumpa dengan kakak yanti tu dia menyapa aku "sorry lah malam semalam" "tak ape semua ok" kata aku. Dia menceritakan kepada aku apa yang terjadi.Kemalangan yang membabitkan suaminya menyebabkan suaminya tidak mampu bertahan lama.Ini menyebabkan dia memilih aku untuk memuaskan nafsunya.Semenjak dari peristiwa itu aku dan kakak yanti sering melakukan hubungan seks tidak kira dimana sekali mahu pun dalam stor tempat kerja.Kalau tidak di office ,kami mengambil kesempatan pada waktu rehat. Kami akan mengadakan melakukan seks di rumahnya.Di sebabkan perjalanan dari tempat kerja kerumahnya hanya mengambil masa sepuluh minit untuk sampai.Kami mengadakan melakukan seks tanpa pengetahuan suaminya selama dua tahun dan selma itu pula aku telah membuatnya hamil 2 kali.Kadang-kadang bila hujung minggu aku ke sana berbual dengan suami dan anaknya.Anak-anaknya yang menganggap aku seperti abang meraka sendiri.Suaminya pula menggangap aku seperti adik nya.sampai saat ini aku terus memuaskan nafsu dia dan aku memnyruh dia untuk KB karena aku tidak mau dia hamil lagi karena aku,karena nampknya suamainya sudah mulai curiga dengan hubungan kami apalagi kalo dia sampe athu 2 anak terkhir yang dilahirkan kak yanti adalah anaku

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

© 2009 - Pustaka Orang Dewasa | Design: Choen | Pagenav: Abu Farhan Top